<data xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
<row _id="1"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>INTERNATIONAL BALLET COMPANY – WINTER TOUR 26/27
La International Ballet Company, prestigiosa companyia formada per solistes d’Ucraïna, França, Moldàvia, Espanya, Itàlia, entre d’altres països, ens convida, dins la seva Gira d’Hivern 2026, a gaudir d’una de les obres més emblemàtiques del repertori clàssic del ballet: El Trencanous.

És Nadal i a casa de la Clara se celebra una gran festa, on tots els infants reben un regal. A la Clara, el seu estimat padrí li regala un preciós ninot Trencanous.
Quan tota la família dorm, la Clara i el seu Príncep Trencanous, després de vèncer l’exèrcit del Rei dels Ratolins, emprendran un viatge per terres llunyanes. Hi descobriran màgics flocs de neu i llaminadures de diferents països que ballaran per a ells. Una nit inoblidable, plena d’aventures i de personatges encantadors. Potser… serà tot un somni?
Un ballet clàssic per a infants i adults, una obra que captivarà el públic per la seva bella història i la seva exquisida tècnica.

Solistes: CRISTINA TERENTIEV i ALEXANDRU BALAN
Durada: 1a part: 50 min – Descans: 20 min – 2a part: 50 min</descripcio><Data_fi>2027-01-10</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2027-01-10T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>El Trencanous</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="2"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Associació Cultural Peniel organitza un seguit d'accions artístiques per donar la benvinguda al Nadal.</descripcio><Data_fi>2026-12-19</Data_fi><ubicacio>Plaça Batista i Roca</ubicacio><Data_inici>2026-12-19T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Actuacions artístiques pel Nadal</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="3"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Edu Soto presenta,
 “Más vale solo que ciento volando Revolution”, un espectacle d’humor imprevisible que combina monòlegs, improvisació, comèdia musical, personatges i interacció amb el públic. Cada funció és diferent, plena de sorpreses i amb l’inconfusible estil d’un artista capaç de cantar, ballar, interpretar i fer riure sense límits. Un espectacle que consolida la seva exitosa trilogia i demostra, una vegada més, el talent i la versatilitat d’un dels grans referents de l’humor a l’Estat.
(Espectacle amb servei de canguratge)</descripcio><Data_fi>2026-12-04</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-12-04T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>MÁS VALE SOLO QUE CIENTO VOLANDO amb l'Edu soto</Titol><hora_inici>20:30:00</hora_inici></row>
<row _id="4"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Cia. Algama teatro

La crisi ha arribat a l’Orde italiana de les Serventes del Sant Codony, un convent de clausura dirigit per Sor Leona, una mare superiora autoritària i dominant, disposada a fer qualsevol cosa per tirar endavant la congregació.
Tot canvia amb l’arribada al convent de la Sabrina, una nova aspirant que, a poc a poc, anirà descobrint els secrets, les fragilitats i les obsessions de cadascun dels seus habitants.

CERDA és una obra singular, estranya, diferent, absurda, distorsionada, surrealista i improbable, on tot… o gairebé tot… és possible.
Miracles, delictes i pecats en un convent perdut enmig del no-res.
Un viatge delirant a través de la vida d’uns éssers perduts i sols, atrapats en una selva de pedra i moguts per un únic sentiment:
el desig d’arribar fins al mar.

Repartiment:
-Manuela Rubio.
-Nati Ribé.
-Elisa Ramón.
-José Mata.
-María Verález.
-Daniel Miras.</descripcio><Data_fi>2026-11-28</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-28T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Cerda -Cicle teatre amateur-</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="5"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>El Gran homenatge al Dúo Dinámico arriba a Gavà, després de l’èxit de la seva presentació a Barcelona, amb totes les entrades exhaurides.

Una tarda per reviure tots els èxits de Ramón Arcusa i Manolo de la Calva.

Veus principals: Tomás Godino, Geni Ferreiro, Julia Sardà
Guitarres i Direcció Musical: Veni Garcia
Bateria: Andreu Malet
Piano: Guillem Vicó
Baix: Carlos Ródenas</descripcio><Data_fi>2026-11-22</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-22T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Quisiera Ser -Homenatge al Duo Dinámico-</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="6"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Ballada de fi de temporada.</descripcio><Data_fi>2026-11-22</Data_fi><ubicacio>Parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-11-22T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Ballada de sardanes amb la Cobla Ciutat de Cornellà</Titol><hora_inici>11:30:00</hora_inici></row>
<row _id="7"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Dreamy Winehouse és la teva millor opció si busques un xou de música en viu dedicat a la inoblidable Amy Winehouse. Amb un repertori acurat i intèrprets de luxe, aquest espectacle recrea l’essència dels seus concerts més emblemàtics. Una experiència única que captivarà i emocionarà a tots els assistents.</descripcio><Data_fi>2026-11-20</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-20T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Dreamy Winehouse by -Aly Alma Music-</Titol><hora_inici>21:00:00</hora_inici></row>
<row _id="8"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Larry i Mery Daley són dos germans en fallida a punt de ser desnonats de la seva casa. Desesperats per aconseguir diners ràpids, accepten el lloc de vigilants nocturns en el Museu d’Història Natural. No obstant això, el seu avorrit pla de pagar els deutes s’enfonsa quan el sol s’oculta i una maledicció egípcia fa que tot el museu cobri vida cada nit. Entre discussions fraternals, cavernícoles enfurits, indis americans amb ganes d’embolicar-la i romans en miniatura, els germans hauran d’aprendre a treballar en equip per a sobreviure a la nit.
Cia. 7 y Medio
Direcció i adaptació: Adrián Portillo.
Producció: Asociación Adisga. 
Maquillatge: Marta Ramírez y Raquel Fernández Serrano
Fotografia: Albert Llop
Cartell: Sergi Sevil
Repartiment: 

Éric Balboteo com Larry Dailey. 
Aitana Sabate com Mery Dailey. 
Miguel Ángel Domínguez com Lucho. 
Martina Sentís com Rebeca.
Juan Pedro Sorroche com Theodore Roosevelt. 
Janna-Hu Benito com Beatrice Roosevelt. 
Ana María Gómez com Mcphee. 
M. Àngels Sánchez com Martha. 
Héctor Gutiérrez com Gus. 
Sergio Aldana com Cecil. 
Noelia Muñoz com Reginald.
Claudia Raga com Tan.
Ariadna Piqueras com Tin. 
David Mussons com Ton. 
Joel Bisbe com Octavio. 
Marisa Bargallo com Cornelia. 
Mari Carmen Torrijos com Sacajawea.
Milene Tobar com Nanyehi.
Isabel Reyes com Jedediah. 
María Ávalos com Amana.</descripcio><Data_fi>2026-11-15</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-15T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Noche en el Museo -Teatre Amateur-</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="9"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Aquestes actuacions busquen ajudar a persones, famílies, joves i nens a través de diferents disciplines artístiques.</descripcio><Data_fi>2026-11-14</Data_fi><ubicacio>Plaça Batista i Roca</ubicacio><Data_inici>2026-11-14T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Actuacions artístiques de teatre, dansa i música</Titol><hora_inici>17:00:00</hora_inici></row>
<row _id="10"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>EL COR TORNAVEU PRESENTA +40

El Cor Tornaveu celebra més de 40 anys de trajectòria amb un espectacle que farà un recorregut per les diferents etapes de la seva història, des del repertori més clàssic fins a la seva proposta actual de pop-rock.
Volem fer partícips d’aquesta celebració tots els seus cantaires, exmembres i directors que han format part del cor al llarg dels anys.
Amb música en directe i moltes més sorpreses.</descripcio><Data_fi>2026-11-07</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-07T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>COR TORNAVEU</Titol><hora_inici>19:00:00</hora_inici></row>
<row _id="11"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Aquesta serà l’última gira de Carles Sans després de més de 45 anys de professió. Primer amb la seva exitosa trajectòria amb Tricicle, i després en solitari amb PER FI SOL!

I ara s’acomiada dels escenaris amb el seu nou espectacle: PER FI ME’N VAIG! En el qual desmunta, d’una manera hilarant, l’infinit d’activitats que, pel que sembla, diuen que s’han de fer a partir del moment en què un deixa de treballar. Carles, amb l’estil d’humor i aquella gestualitat tan especial que el caracteritza i que està tan unida a Tricicle, va descartant cadascuna d’aquestes activitats amb una agudesa i un enginy delirants.
PER FI M’EN VAIG! no és un monòleg convencional, és un espectacle teatral d’un sol personatge que explica moments, impressions i fantasies de l’actor, fent que el públic no pari de riure durant 80 minuts.
Aquesta és l’última oportunitat que tindrà el públic de veure’l en directe damunt d’un escenari.</descripcio><Data_fi>2026-11-01</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-11-01T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>PER FI ME’N VAIG -Carles Sans-</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="12"><seccio>["portada","cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Des de Madrid arriba UNA ROSA ES UNA ROSA, el tribut a Mecano més important del moment, que està esgotant entrades.

Una nit per reviure els èxits més importants de MECANO de la mà de MUNDO FUTURO, la formació més important del moment d’homenatge a Ana Torroja i Jose Maria i Nacho Cano”.</descripcio><Data_fi>2026-10-23</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-10-23T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Una Rosa és una Rosa: Tribut a Mecano</Titol><hora_inici>21:00:00</hora_inici></row>
<row _id="13"><seccio>["portada","desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>La màquina làser és una eina molt precisa que et permet prototipar de forma molt senzilla i econòmica. En aquest taller aprendràs com funciona, com dissenyar i els materials que pots utilitzar. 
A partir de 16 anys. Menors de 16 anys, hauran d’anar acompanyats/ades d’una persona adulta. No calen coneixements previs.
Al Lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà. Cal inscripció a www.uniocooperadors.org.</descripcio><Data_fi>2026-10-23</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102</ubicacio><Data_inici>2026-10-23T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:30:00</hora_fi><Titol>Iniciació al tall i gravat làser</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="14"><seccio>["cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Fragments de cinema és un taller de quatre sessions —els dies 25 de setembre i 2, 16 i 23 d’octubre— impartit pel crític i programador de cinema Gerard Casau, que ens convidarà a descobrir el llenguatge cinematogràfic a través de l’anàlisi de fragments de pel·lícules. La reflexió i la creativitat esdevindran el punt de partida per escriure un relat propi inspirat en les projeccions. Els textos finalistes es publicaran a la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.</descripcio><Data_fi>null</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-10-23T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Fragments de cinema (4ª sessió) Quan la biblioteca esdevé una sala de projecció compartida</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="15"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Ballada de tardor.</descripcio><Data_fi>2026-10-18</Data_fi><ubicacio>Parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-10-18T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Ballada de sardanes amb la Cobla Baix Llobregat</Titol><hora_inici>17:00:00</hora_inici></row>
<row _id="16"><seccio>["portada","desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Si tens roba a casa que ja no fas servir, no la llencis! Dona-li una segona vida personalitzant-la.
Una de les opcions és customitzar-la amb vinil tèxtil. Només cal que portis una samarreta, una dessuadora o una tote bag. Es permet una única peça per persona.
Al Lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà. Cal inscripció a www.uniocooperadors.org.</descripcio><Data_fi>2026-10-17</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102</ubicacio><Data_inici>2026-10-17T00:00:00</Data_inici><hora_fi>14:00:00</hora_fi><Titol>Transforma la teva roba amb vinil tèxtil. Flear Market</Titol><hora_inici>11:15:00</hora_inici></row>
<row _id="17"><seccio>["cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Fragments de cinema és un taller de quatre sessions —els dies 25 de setembre i 2, 16 i 23 d’octubre— impartit pel crític i programador de cinema Gerard Casau, que ens convidarà a descobrir el llenguatge cinematogràfic a través de l’anàlisi de fragments de pel·lícules. La reflexió i la creativitat esdevindran el punt de partida per escriure un relat propi inspirat en les projeccions. Els textos finalistes es publicaran a la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.</descripcio><Data_fi>null</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-10-16T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Fragments de cinema (3ª sessió) Quan la biblioteca esdevé una sala de projecció compartida</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="18"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Escrita per Nicolau Maquiavel, La mandràgora és una de les grans comèdies del Renaixement i una brillant sàtira sobre la hipocresia social. A través d’un enginyós embolic amorós, l’obra retrata una societat on l’ambició, la manipulació i l’enginy prevalen per damunt de la moral i les convencions.
Coincidint amb els seus 40 anys de trajectòria, Atenea Bruguers presenta la seva particular visió d’aquest clàssic imprescindible.
Cia.Teatre Atenea</descripcio><Data_fi>2026-10-10</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-10-10T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>LA MANDRAGORA -Teatre Amateur-</Titol><hora_inici>19:00:00</hora_inici></row>
<row _id="19"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Aquestes actuacions busquen ajudar a persones, famílies, joves i nens a través de diferents disciplines artístiques.</descripcio><Data_fi>2026-10-10</Data_fi><ubicacio>Plaça Batista i Roca</ubicacio><Data_inici>2026-10-10T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Actuacions artístiques de teatre, dansa i música</Titol><hora_inici>17:00:00</hora_inici></row>
<row _id="20"><seccio>["portada","desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Vols conèixer el Lab de la Unió de Cooperadors?
Et convidem tots els dimecres del mes d’octubre a conèixer aquest espai, on podràs veure com funcionen les impressores i l’escàner 3D, la màquina de tall làser, el Lego Spike, l’Arduino i els biomaterials, i experimentar tot el que pots fer amb aquestes tecnologies.
Hi trobaràs un espai d’exposició de projectes, una zona de jocs de taula i un espai d’experimentació amb llapis 3D.
Per a qui? Per a tots els públics de totes edats. Menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta durant tot el taller. No calen coneixements previs.
Què t’enduràs de l’activitat?
    • Inspirar-te i descobrir noves possibilitats.
    • Explicar-nos les teves idees.
    • Comentar els teus projectes.
    •Resoldre dubtes sobre el servei i les eines disponibles.

On? Al lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà.
Dinamitzat per: L’equip del Lab de la Unió de Cooperadors.

Entrada lliure, no cal inscripció.</descripcio><Data_fi>2026-10-28</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102</ubicacio><Data_inici>2026-10-07T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Vine a coneixer el Lab!!</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="21"><seccio>["joventut","igualtat","drets_humans","cultura_biblioteca","cooperacio"]</seccio><descripcio>Xerrada activistes:

- Hanna Lema és una investigadora feminista i defensora dels drets de les dones d’Etiòpia. És la creadora i directora d’Addis Powerhouse, plataforma que promou i dona visibilitat al moviment feminista etíop mitjançant continguts audiovisuals sobre qüestions com la violació marital, l’assetjament al carrer i a les escoles, i els abusos laborals que pateixen moltes dones. Juntament amb altres dones joves, treballa per protegir els seus drets durant la guerra civil d’Etiòpia i per garantir una major representació social i política femenina al país.

El projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans, treballa per donar visibilitat i acompanyar la tasca de les persones defensores dels drets humans i denunciar la persecució que pateixen a través de l’educació, la sensibilització i la incidència política i social amb l’objectiu de millorar el coneixement, la promoció i la defensa dels drets humans. Formen part del projecte 30 municipis i 8 entitats i institucions catalanes i està coordinat pel Fons Català de Cooperació i gestionat per la Comissió Catalana d'Acció pel Refugi.</descripcio><Data_fi>2026-10-07</Data_fi><ubicacio>Plaça Jaume Balmes s/n</ubicacio><Data_inici>2026-10-07T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:30:00</hora_fi><Titol>Xerrada Ciutats Defensores dels Drets Humans</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="22"><seccio>["portada","desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Taller pràctic on podràs iniciar-te en el funcionament de la impressió en 3 dimensions amb resina i filament. Aprendràs quin és el software de disseny i veuràs exemples reals de projectes fets amb aquesta tecnologia. Una bona oportunitat per tenir les noves idees! 

Per a qui? Per a tots els públics a partir de 16 anys. Menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta durant tot el taller. No calen coneixements previs.
Què t’enduràs del taller?
    • Descobriràs com funciona la impressió 3D i els materials que es poden fer servir
    • Aprendràs quin és el software que pot permetre convertir una idea en un objecte real
    • T'inspiraràs amb mostres reals de peces creades amb impressores 3D, per veure tot el que es pot arribar a fer.
    • Et portaràs idees per iniciar el teu projecte 

On? Al Lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà.
Impartit per: L’equip tècnic del Lab de la Unió de Cooperadors.

Cal inscripció.</descripcio><Data_fi>2026-10-06</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102</ubicacio><Data_inici>2026-10-06T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Iniciació a  la impressió 3D amb resina i filament</Titol><hora_inici>17:30:00</hora_inici></row>
<row _id="23"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Programació musical amb bandes i formacions de proximitat que amenitzaran les tardes de diumenge dels mesos de juliol i setembre amb actuacions en directe per a tots els públics.</descripcio><Data_fi>2026-10-04</Data_fi><ubicacio>Espai jardí del parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-10-04T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VESPRADA MUSICAL: S'HA ACABAT EL BRÒQUIL</Titol><hora_inici>19:30:00</hora_inici></row>
<row _id="24"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Una comèdia d’embolics escrita i dirigida per Ramon Grau.

Cunyades és una comèdia d’embolics que combina humor àgil amb situacions absurdament reconeixibles. Dirigida per Ramon Grau, aquest vodevil contemporani apropa el teatre de qualitat amb un repartiment d’estrelles de TV3 i un ritme que no dona respir.

Repartiment:
Jordi Rios
Mònica Pérez
Miríam Tortosa
Fermí Fernanàdez</descripcio><Data_fi>2026-10-04</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-10-04T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>CUNYADES</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="25"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Espectacle de teatre musical ple d’emoció, humor i nostàlgia on una família redescobreix, a través d’una vella col·lecció de discos de vinil, les cançons que van marcar diferents etapes de les seves vides. Cada melodia desperta records, revela emocions i permet que, fins i tot coneixent-se des de sempre, descobreixen facetes desconegudes els uns dels altres. Perquè la música que ens ha acompanyat al llarg de la vida també conta qui som.
Al llarg de l’obra, el públic se sentirà reflectit en molts d’aquests moments, recordarà persones, vivències i emocions pròpies, i descobrirà que, al cap i a la fi, tots tenim una cançó que forma part de la nostra història. És un viatge entranyable que uneix generacions i demostra que els records més valuosos… sempre tenen banda sonora.</descripcio><Data_fi>2026-10-03</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-10-03T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VINILOS DEL RECUERDO -Associació de la Gent Gran de Gavà-</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="26"><seccio>["portada","desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Taller pràctic per aprendre a programar amb Lego Spike. Aprendràs en família a donar vida a la teva creació: podràs programar el moviment, llums i sons a elements com un cotxe, un helicòpter o una nòria. Està pensat per fomentar l’interès científic dels infants i per promoure la creativitat amb el suport tecnològic a través del joc.

Per a qui? Per a infants entre 6 i 12 anys. Hauran d’anar acompanyats/des d’una persona adulta durant tot el taller. No calen coneixements previs. 

Què t’enduràs del taller?

    • Aprendràs a programar jugant
    • Donaràs vida a les teves creacions
    • Treballaràs en equip i compartiràs idees
    • Descobriràs que la ciència i la tecnologia són divertides


On? Al lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà.
Impartit per: L’equip del Lab de la Unió de Cooperadors.

Cal inscripció per a cadascuna de les persones assistents (infants i adults).</descripcio><Data_fi>2026-10-03</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102</ubicacio><Data_inici>2026-10-03T00:00:00</Data_inici><hora_fi>13:00:00</hora_fi><Titol>Crea i programa amb Lego Spike</Titol><hora_inici>10:30:00</hora_inici></row>
<row _id="27"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Érase una vez los 80 és un monòleg on Jorge Santini repassarà com es va viure aquesta dècada màgica, des de la infància fins a l’adolescència.
Jorge tocarà temes molt variats, com es vivia en família, els jocs, la televisió, la tecnologia, la comunió, el cole, la primera novieta o noviete, així com alguns moments històrics dels 80.
Un monòleg on riuràs i t’emocionaràs, ple de bon rotllo i amb un punt nostàlgic.
Si vas dir frases de tipus Efestiviwonder, si et vas folrar carpetes amb fotos de Superpop, si et va tallar el cabell la teva mare, si vas usar muscleres i un munt de bogeries més, aquest és el teu espectacle.

* Amb servei de canguratge gratuït</descripcio><Data_fi>2026-10-02</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-10-02T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Erase una vez los 80</Titol><hora_inici>20:00:00</hora_inici></row>
<row _id="28"><seccio>["portada","cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Fragments de cinema és un taller de quatre sessions —els dies 25 de setembre i 2, 16 i 23 d’octubre— impartit pel crític i programador de cinema Gerard Casau, que ens convidarà a descobrir el llenguatge cinematogràfic a través de l’anàlisi de fragments de pel·lícules. La reflexió i la creativitat esdevindran el punt de partida per escriure un relat propi inspirat en les projeccions. Els textos finalistes es publicaran a la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.</descripcio><Data_fi>null</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-10-02T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Fragments de cinema (2ª sessió) Quan la biblioteca esdevé una sala de projecció compartida</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="29"><seccio>["agenda_alcaldessa","joventut","igualtat","educacio","drets_humans","cultura_espai_maragall","cooperacio","feminisme_lgtbi"]</seccio><descripcio>Xerrada activistes:

- Gonzalo Abaha Nguema Mikue és un activista LGTBIQ+, escriptor i investigador de Guinea Equatorial. Autor de Las ratas también se enamoran i El raret que ets, la seva obra dona visibilitat a les realitats del col·lectiu LGTBIQ+ i denuncia pràctiques com les teràpies de conversió. També és coordinador nacional adjunt del col·lectiu Somos Parte Del Mundo i ha presidit la plataforma cultural Bayard Rustín. Actualment, continua la seva formació en Cooperació Internacional i Desenvolupament Sostenible.
- Zainab Saberi és una periodista, docent i activista afganesa pels drets humans. Especialitzada en Dret Penal, ha documentat vulneracions de drets humans i la persecució de les dones i de la comunitat hazara. Des del 2021 col·labora com a periodista investigadora amb Bolaq Analyst Network sota pseudònim (per seguretat). A més, fa servir la pintura com a forma de denúncia i resistència. La seva defensa dels drets humans li ha comportat detencions, violència i amenaces sota el règim talibà, que l'han obligat a continuar la seva tasca en condicions de gran risc.

El projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans, treballa per donar visibilitat i acompanyar la tasca de les persones defensores dels drets humans i denunciar la persecució que pateixen a través de l’educació, la sensibilització i la incidència política i social amb l’objectiu de millorar el coneixement, la promoció i la defensa dels drets humans. Formen part del projecte 30 municipis i 8 entitats i institucions catalanes i està coordinat pel Fons Català de Cooperació i gestionat per la Comissió Catalana d'Acció pel Refugi.</descripcio><Data_fi>2026-09-30</Data_fi><ubicacio>Passeig Maragall, 11</ubicacio><Data_inici>2026-09-30T00:00:00</Data_inici><hora_fi>12:00:00</hora_fi><Titol>Xerrada activistes drets humans. Ciutats Defensores dels Drets Humans</Titol><hora_inici>10:00:00</hora_inici></row>
<row _id="30"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Programació musical amb bandes i formacions de proximitat que amenitzaran les tardes de diumenge dels mesos de juliol i setembre amb actuacions en directe per a tots els públics.</descripcio><Data_fi>2026-09-27</Data_fi><ubicacio>Espai jardí del parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-09-27T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VESPRADA MUSICAL: VES A SABER</Titol><hora_inici>19:30:00</hora_inici></row>
<row _id="31"><seccio>["esports","joventut"]</seccio><descripcio>Torneig de futbol per a joves de 12 a 35 anys. Pots ampliar la informació i sol·licitar la teva inscripció per DM a l'Instagram de @gavajove!</descripcio><Data_fi>2026-09-26</Data_fi><ubicacio>Escola Eramprunyà</ubicacio><Data_inici>2026-09-26T00:00:00</Data_inici><hora_fi>21:00:00</hora_fi><Titol>Torneig de futbol</Titol><hora_inici>17:00:00</hora_inici></row>
<row _id="32"><seccio>["cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>T’agraden els jocs de taula? Vols descobrir-ne de nous i passar una estona divertida? T'hi esperem per compartir una bona partida!</descripcio><Data_fi>2026-09-26</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-09-26T00:00:00</Data_inici><hora_fi>13:00:00</hora_fi><Titol>Dinamització de jocs de taula a la biblioteca</Titol><hora_inici>11:00:00</hora_inici></row>
<row _id="33"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>La banda oficial dels “heterazos” del reeixit late night televisiu Cara al Xou, presentat per Marc Giró, arriba al Espai Maragall de Gavà per a oferir un concert únic amb el repertori que interpreta habitualment en el programa. Una nit irrepetible que promet traslladar a l’escenari tota l’energia, l’humor i la qualitat musical que han convertit al late night en un fenomen de la televisió.

La banda destaca pel seu estil enfocat en clàssics del rhythm and blues, el swing i el jazz, adaptats amb un segell dinàmic, humorístic i elegant que encaixa perfectament amb el ritme del format televisiu.

El guitarrista gavanense Javier Vaquero, una de les figures més respectades de l’escena musical del nostre país, liderarà aquesta nit un autèntic dream team format per alguns dels millors músics del panorama: Jordi Blanch (saxo), Marc Ferrer (piano, teclats), Pepo Domenech (baix) i Marcos López (Bateria).</descripcio><Data_fi>2026-09-25</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-09-25T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Giro's Boy Band</Titol><hora_inici>21:00:00</hora_inici></row>
<row _id="34"><seccio>["portada","cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Fragments de cinema és un taller de quatre sessions —els dies 25 de setembre i 2, 16 i 23 d’octubre— impartit pel crític i programador de cinema Gerard Casau, que ens convidarà a descobrir el llenguatge cinematogràfic a través de l’anàlisi de fragments de pel·lícules. La reflexió i la creativitat esdevindran el punt de partida per escriure un relat propi inspirat en les projeccions. Els textos finalistes es publicaran a la Biblioteca Virtual de la Xarxa de Biblioteques Municipals.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.</descripcio><Data_fi>2026-09-25</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-09-25T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Fragments de cinema (1ª sessió) Quan la biblioteca esdevé una sala de projecció compartida</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="35"><seccio>["desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Aprèn a crear els teus dissenys de tipografia amb vinil tèxtil i adhesiu. Experimenta els seus usos i coneix el funcionament de la màquina plotter i planxa industrial. Al taller es dissenyarà només tipografia.

Cal portar una samarreta, dessuadora o borsa de cotó pel vinil tèxtil. Per al taller de vinil adhesiu cal portar una llibreta o una carpeta per a poder enganxar les  vostres creacions durant el taller.

Per a qui? Per a tots els públics a partir de 16 anys. Menors de 16 anys hauran d'anar acompanyats d'una persona adulta durant tot el taller. No calen coneixements previs.

On? Al Lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 de Gavà.
Impartit per: L'equip tècnic del Lab de la unió de Cooperadors.

Cal inscripció.</descripcio><Data_fi>2026-09-24</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102 Gavà</ubicacio><Data_inici>2026-09-24T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Introducció al tall de vinil tèxtil i adhesiu</Titol><hora_inici>17:30:00</hora_inici></row>
<row _id="36"><seccio>["cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Després de la mort del seu pare, la Marta descobreix documents familiars que la porten a investigar la figura del seu besavi, José Kayser, i un passat ocult durant generacions. La recerca la condueix per diversos indrets d’Espanya mentre reconstrueix la història de la seva família i la seva pròpia identitat. 
Entrada lliure i gratuïta.</descripcio><Data_fi>2026-09-23</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-09-23T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Presentació del llibre “La fábrica de papel”. A càrrec de l’autora Marta Kayser, presentada per l’expert en còmic Jaume Vilarrubí</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="37"><seccio>["educacio"]</seccio><descripcio>Inici de curs escolar 2026-2027</descripcio><Data_fi>2026-09-22</Data_fi><ubicacio>Passeig de Joan Maragall, 11</ubicacio><Data_inici>2026-09-22T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Inici de curs escolar 2026-2027</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="38"><seccio>["portada","drets_humans","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Hora del conte "Cançons i contes per la pau" a càrrec del Rah-Mon Roma!
En Rah-mon és un xicot alt com un sant Pau, i es presenta en so de pau i de festa tot mostrant la bandera de la pau per presentar-nos un reguitzell de cançons i de contes per fer les paus. Us convidem a participar-hi. Entre totes la farem grossa, posarem pau i riurem a dojo.

Quan acabem, sense cap mena de recança, marxarem amb una branca d’olivera i ens deixarem en pau.

Al jardí de la biblioteca. 
A partir de 4 anys.</descripcio><Data_fi>2026-09-21</Data_fi><ubicacio>Plaça Jaume Balmes, s/n</ubicacio><Data_inici>2026-09-21T00:00:00</Data_inici><hora_fi>18:45:00</hora_fi><Titol>Hora del conte especial "Dia de la Pau"</Titol><hora_inici>17:30:00</hora_inici></row>
<row _id="39"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Programació musical amb bandes i formacions de proximitat que amenitzaran les tardes de diumenge dels mesos de juliol i setembre amb actuacions en directe per a tots els públics.</descripcio><Data_fi>2026-09-20</Data_fi><ubicacio>Espai jardí del parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-09-20T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VESPRADA MUSICAL: AMERICAN LAKE COVER</Titol><hora_inici>19:30:00</hora_inici></row>
<row _id="40"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>A pocs dies del seu casament, la protagonista, de 22 anys, s’assabenta que el seu pare, la identitat del qual sempre li ha estat amagada, podria ser un dels tres amants registrats en un diari antic de la seva mare.

Decideix llavors convidar-los a tots tres a la cerimònia per veure si coneixent-los és capaç d’esbrinar qui dels 3 és el seu autèntic pare.

La mare, que hores d’ara regenta un hotel en una illa grega, és una cantant pop retirada que no ha vist a cap dels tres homes des d’abans del naixement de la seva filla. El retrobament inesperat amb ells i els embolics que se’n deriven generen tot tipus de malentesos i situacions tirant a caòtiques. Tot plegat amb un munt de cançons adaptades expressament per al muntatge.

La representació te una durada de 2 hores, amb un entreacte de 15 mn.
Producció de l’Associació Cultural Traffec</descripcio><Data_fi>2026-09-20</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-09-20T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Mare Meva! El Musical</Titol><hora_inici>18:30:00</hora_inici></row>
<row _id="41"><seccio>["cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Taller d’iniciació a Canva a partir de plantilles, sense necessitat de coneixements previs: Crear un disseny complet pas a pas – Accedir a Canva, escollir una plantilla, editar textos i imatges, modificar colors i dissenys, desar i compartir el resultat –. 
Gratuït amb inscripció prèvia a la Biblioteca Josep Soler Vidal (93.263.92.30)</descripcio><Data_fi>2026-09-17</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-09-17T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:30:00</hora_fi><Titol>Taller de Canva pràctic: cartells, invitacions i presentacions,  a càrrec de la Fundació Pere Tarrés. Dins el programa Connecta’t de capacitació digital.        </Titol><hora_inici>17:30:00</hora_inici></row>
<row _id="42"><seccio>["desenvolupament_economic_unio_cooperadors"]</seccio><descripcio>Taller pràctic per aprendre a programar amb Lego Spike. Aprendràs en família a donar vida a la teva creació: podràs programar el moviment, llums i sons a elements con un cotxe, un helicòpter o una nòria. Està pensat per fomentar l'interès científic dels infants i per promoure la creativitat amb el suport tecnològic a través del joc.

Per a qui? Per a infants entre 6 i 12 anys. Hauran d'anar acompanyats/des d'una persona adulta durant tot el taller.  No calen coneixements previs.

Què t'enduràs del taller?

- Aprendràs a programar jugant
- Donaràs vida a les teves creacions
- Treballaràs en equip i compartiràs idees 
- Descobriràs que la ciència i la tecnologia són divertides

On? Al Lab de la Unió de Cooperadors. Rambla Maria Casas, 102 Gavà.
Impartit per: L'equip de Lab de la Unió de Cooperadors.

Cal inscripció per a cadascuna de les persones assistents (infants i adults).</descripcio><Data_fi>2026-09-17</Data_fi><ubicacio>Rambla Maria Casas, 102, Gavà</ubicacio><Data_inici>2026-09-17T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Crea i programa amb Lego Spike</Titol><hora_inici>17:30:00</hora_inici></row>
<row _id="43"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Programació musical amb bandes i formacions de proximitat que amenitzaran les tardes de diumenge dels mesos de juliol i setembre amb actuacions en directe per a tots els públics.</descripcio><Data_fi>2026-09-13</Data_fi><ubicacio>Espai jardí del parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-09-13T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VESPRADA MUSICAL: QUERENCIA</Titol><hora_inici>19:30:00</hora_inici></row>
<row _id="44"><seccio>["cultura","cultura_espai_maragall"]</seccio><descripcio>Què passa quan la teva millor amiga es gasta una fortuna en un quadre totalment blanc? En Art, de l’aclamada autora francesa Yasmina Reza, aquest llenç buit detona una guerra psicològica feroç entre tres amigues de tota la vida. El que comença com una ridícula discussió estètica aviat desenterra veritats cruels, enveges i crisis d’identitat. Una comèdia negra brillant i incòmoda que demostra que l’amistat, igual que l’art modern, és una qüestió de pura fe.</descripcio><Data_fi>2026-09-13</Data_fi><ubicacio>Espai Maragall</ubicacio><Data_inici>2026-09-13T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>ARTE de Yasmina Reza</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="45"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Aquestes actuacions busquen ajudar a persones, famílies, joves i nens a través de diferents disciplines artístiques.</descripcio><Data_fi>2026-09-12</Data_fi><ubicacio>Plaça Batista i Roca</ubicacio><Data_inici>2026-09-12T00:00:00</Data_inici><hora_fi>20:00:00</hora_fi><Titol>Actuacions artístiques de teatre, dansa i música</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="46"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Jornada festiva de cultura popular i tradicional que té com a eix central el Ball de Bastons, amb la participació d’una quinzena de colles del Baix Llobregat. L’activitat inclou una cercavila pels carrers cèntrics de la ciutat, mostres de balls, lluïments finals i parlaments institucionals, així com un sopar de germanor i propostes lúdiques com bingo musical i actuació en directe.

L’esdeveniment es concep com un espai de trobada obert a la ciutadania, que fomenta la participació, la cohesió social i el treball en xarxa entre entitats culturals locals, tot posant en valor el patrimoni immaterial i la cultura tradicional.</descripcio><Data_fi>2026-09-12</Data_fi><ubicacio>Cercavila des de la pl. Francesc Macià fins la pl. de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-09-12T00:00:00</Data_inici><hora_fi>01:00:00</hora_fi><Titol>V APLEC BASTONER DEL BAIX LLOBREGAT I XVIII DIADA BASTONERA DE GAVÀ</Titol><hora_inici>17:00:00</hora_inici></row>
<row _id="47"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Ballada per la Diada Nacional de Catalunya.</descripcio><Data_fi>2026-09-11</Data_fi><ubicacio>Pl. de Josep Tarradellas</ubicacio><Data_inici>2026-09-11T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>Ballada de sardanes amb la Cobla Vila d'Olesa</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="48"><seccio>["esports"]</seccio><descripcio>Torneig benèfic de pretemporada del CV Gavà, amb competicions triangulars per categories amb dos objectius: primer, la preparació dels equips i, segon i principal, obtenir la màxima recaptació per a l'ajuda a OR Associació.</descripcio><Data_fi>2026-07-12</Data_fi><ubicacio>ZE Can Tintorer</ubicacio><Data_inici>2026-09-11T00:00:00</Data_inici><hora_fi>14:00:00</hora_fi><Titol>II Torneig Benèfic Club Voleibol Gavà by OR Asociación</Titol><hora_inici>09:00:00</hora_inici></row>
<row _id="49"><seccio>["entitats"]</seccio><descripcio>Ofrena floral a l'escultura Màrtirs de 1714.</descripcio><Data_fi>2026-09-10</Data_fi><ubicacio>Pl. Josep Tarradellas, entre rbla. i C/ dels Màrtirs del 1714</ubicacio><Data_inici>2026-09-10T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>OFRENA FLORAL</Titol><hora_inici>20:00:00</hora_inici></row>
<row _id="50"><seccio>["portada","cultura","cultura_biblioteca"]</seccio><descripcio>Aquest curs oferim un nou club de lectura de novel·la negra, moderat per l'escriptor gavanenc Albert Villanueva. Per a totes les persones interessades, hi haurà una sessió informativa el dijous 10 de setembre a les 18.00 h. Les trobades es duran a terme el primer dijous de mes de 18.00 a 19.00 h. 
Les inscripcions es podran fer presencialment durant la sessió o, posteriorment, per correu electrònic a b.gava.bjsv@diba.cat.</descripcio><Data_fi>2026-09-10</Data_fi><ubicacio>Biblioteca Josep Soler Vidal </ubicacio><Data_inici>2026-09-10T00:00:00</Data_inici><hora_fi>19:00:00</hora_fi><Titol>Nou club de lectura de novel·la Negra Tinta i crim</Titol><hora_inici>18:00:00</hora_inici></row>
<row _id="51"><seccio>["portada","entitats"]</seccio><descripcio>Programació musical amb bandes i formacions de proximitat que amenitzaran les tardes de diumenge dels mesos de juliol i setembre amb actuacions en directe per a tots els públics.</descripcio><Data_fi>2026-09-06</Data_fi><ubicacio>Espai jardí del parc de la Torre Lluc</ubicacio><Data_inici>2026-09-06T00:00:00</Data_inici><hora_fi>null</hora_fi><Titol>VESPRADA MUSICAL: XALOC MEDITERRANI</Titol><hora_inici>19:30:00</hora_inici></row>
<row _id="52"><seccio>["salut"]</seccio><descripcio>Donació de sang</descripcio><Data_fi>2026-08-16</Data_fi><ubicacio>Pl. de Jaume Balmes, s/n</ubicacio><Data_inici>2026-08-16T00:00:00</Data_inici><hora_fi>14:00:00</hora_fi><Titol>Donació de sang </Titol><hora_inici>10:00:00</hora_inici></row>
</data>
