Actuacions
Camps del conjunt de dades:
ANY_INFORME: Any en què es tramita la queixa, l'actuació d'ofici o la consulta.
ID_EXPEDIENT: Identificador únic de l’expedient.
TIPUS_ACTUACIO: Queixa (Q), Actuació d’ofici (AO), Consulta (C).
NUMERO_EXPEDIENT: Número d'expedient per un any concret.
ANY_EXPEDIENT: Any en què es va iniciar l’expedient.
PROVINCIA: Província de residència de la persona interessada.
COMARCA: Comarca de residència de la persona interessada.
MUNICIPI: Municipi de residència de la persona interessada.
DESCRIPCIÓ_DESPLAÇAMENT: Desplaçament on es va originar l’obertura d’expedient.
MATERIA_N1: Classificació temàtica de primer nivell.
ESTAT_TRAMITACIO_N1: Estat de tramitació de l'expedient a 31 de desembre d'any de l'informe. Poden ser tres tipus:
a) Queixes i actuacions d'ofici en tramitació.
b) Queixes i actuacions d'ofici finalitzades.
c) Queixes inadmeses.
En el cas que es tracti d'una consulta, la tramitació finalitza amb la resposta a la consulta.
ESTAT_TRAMITACIO_N2: Estat de tramitació de l'expedient a 31 de desembre de l'any de l'informe. En el cas que l'expedient es trobi en tramitació, l'estat de tramitació de l'expedient pot ser:
a) Obertura de la queixa.
b) Pendent de rebre més informació de la persona interessada.
c) Pendent de rebre informació de l'Administració.
d) Pendent de resoldre pel Síndic.
e) Pendent d'acceptació per l'Administració.
f) Pendent de finalització pel Síndic.
En el cas que es tracti d'un expedient finalitzat, les opcions de segon nivell que ens podem trobar són:
a) Irregularitat de l'administració.
b) No irregularitat de l'Administració.
c) La persona interessada desisteix.
d) Es trasllada la queixa a altres institucions.
e) Queixes no admeses a tràmit (es reprodueix del primer nivell d'estat de tramitació).
ESTAT_TRAMITACIO_N3: Estat de tramitació de l'expedient a 31 de desembre d'any de l'informe. El tercer nivell correspon a l'acceptació o resolució del problema en cas d'irregularitat administrativa. Les opcions que ens podem trobar en aquest nivell són:
a) Es resol el problema.
b) L'Administració accepta plenament les recomanacions.
c) L'Administració accepta parcialment les recomanacions.
d) L'Administració no accepta les recomanacions.
Si la durada d’un expedient supera un any natural, pot aparèixer en diversos ANY_INFORME (amb el mateix ID_EXPEDIENT, NUMERO_EXPEDIENT, ANY_EXPEDIENT).
Recursos
Informació addicional
Camp | Valor |
---|---|
Creat | 29/01/2025 |
Última actualització | 20/03/2025 |
Format | CSV |
Data d'actualització de les dades | 20/03/2025 |
Idioma de les dades | Català |